جبهه مقاومت

هشتمین روز از عملیات “طوفان الاقصی” / بمباران کور مناطق مسکونی غزه ادامه دارد/ افزایش شهدای فلسطینی به 1951 نفر/ رژیم اسرائیل شمار کشته های خود را همچنان 1400 نفر اعلام کرده است

رژیم صهیونیستی که همچنان در شوک عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و متحمل شدن بی سابقه ترین ضربات در طول موجودیت 70 و اندی ساله خود به سر می برد، همچنان تحت حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا به بمباران مناطق مسکونی باریکه غزه و ارتکاب آشکار جنایت جنگی مبادرت می کند.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان “طوفان الاقصی” علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس برق آسا بر دشمن تاختند به طوری که در دقایق ابتدایی این عملیات با 5 هزار راکت مواضع و پایگاه های صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

در جریان این عملیات، بنابر اعلام رژیم صهیونیستی 1400 اسراییلی کشته و بیش از 3000 نفر زخمی شدند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها مشغول است.

این رژیم علاوه بر این به استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید در بمباران نوار غزه روی آورده است.
در همین حال وزارت بهداشت فلسطین در آخرین گزارش خود اعلام کرد که هزار و 900 غیرنظامی از جمله 614 کودک و 370 زن در بمباران های رژیم صهیونیستی به شهاد رسیده اند.

بنابر این گزارش، 7 هزار و 696 نفر هم در بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

12:11 |منابع عبری اعلام کردند که در حمله خمپاره‌ای قسام به شهرک نیریم، ۴ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

12:02 |حمله موشکی مجدد قسام به تل آویو

گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی در غزه و قتل عام فلسطینیان، شهر اشغالی تل آویو را مجددا هدف حمله موشکی قرار داده است.

09:50 |ضرب الاجل ارتش صهیونیستی برای تخلیه بیمارستان العوده

ارتش رژیم صهیونیستی تا ساعت 10 صبح (به وقت فلسطین) به مسئولان بیمارستان العوده در شمال غزه مهلت داده تا این بیمارستان را به طور کامل تخلیه کنند.

09:45 |درخواست آمریکا از رژیم صهیونیستی برای به تاخیر انداختن حمله زمینی به غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، آمریکا از این رژیم درخواست کرده که حمله زمینی به نوار غزه را تا زمان ایجاد گذرگاه انسانی به تأخیر بیندازد.

09:40 | ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات نفوذ افراد مسلح به منطقه مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را خنثی و 4 فرد مسلح را که قصد ورود به این منطقه از سمت لبنان را داشتند، ترور کرده است.

09:38 |شهاب: یونیسف اعلام کرد که آتش بس فوری در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه در اولویت است.

09:37 | خبرگزاری فلسطینی شهاب: یونیسف اوضاع در غزه را فاجعه بار اعلام کرد و از افزایش سرسام آور آوارگی کودکان و زنان فلسطینی خبرداد و خاطرنشان کرد: هیچ جای امنی وجود ندارد.

08:15 | جنگنده‌های اسرائیلی بار دیگر آمبولانس‌ها را در جریان بمباران‌های غزه هدف قرار دادند.

هشتمین روز از عملیات "طوفان الاقصی" / بمباران کور مناطق مسکونی غزه ادامه دارد/ افزایش شهدای فلسطینی به 1951 نفر/ رژیم اسرائیل شمار کشته های خود را همچنان 1400 نفر اعلام کرده است

08:10 | وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش شمار شهدای غزه در نبرد طوفان الاقصی به 1951 نفر خبر داد.

07:49 | الجزیره: نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهندگان فلسطینی قلندیا در شمال قدس شرقی اشغالی حمله کردند.

07:44 | القدس البوصله: نظامیان رژیم صهیونیستی یک نمازگزار اهل قدس را در محل دورازه باب الاسباط در قدس اشغالی اندکی قبل از آغاز نماز جمعه دیروز مورد آزار و اذیت قرار دادند و او را به طرز تحقیرآمیزی مجبور به در آوردن لباس ها و بازرسی کردند.

07:41 | رسانه فلسطینی القدس البوصله: زائران بیت الله الحرام برای پیروزی عملیات طوفان الاقصی در حین طواف دست به دعا شدند.

07:27 | آمار شهدا از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه به 1900 نفر رسیده است. از این میان 614 نفر کودک و 370 نفر زن هستند. 7696 نفر هم مجروح شده اند.

07:23 | العالم: وزرات بهداشت فلسطین از شهادت 256 شهروند شامل 20 کودک و مجروح شدن 1788 نفر ظرف 24 ساعت گذشته بر اثر حملات مستمر و بمباران مناطق مختلف فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا