برگزیده هاجبهه مقاومت

هانی زاده: ابتکار عمل و پیروزی در دستان رزمندگان حماس و جهاد اسلامی/افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در پرتو سکوت جامعه جهانی

معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی در پرتو سکوت جامعه جهانی هزاران بار تاکنون شهر غزه را بمباران کرد، به نظر می رسد شرایط دشواری برای مردم غزه از نظر انسانی پیش خواهد آمد.

حسن هانی زاده، معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ندای رسا پیرامون سخنرانی اخیر سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص جنگ فلسطین و غزه اظهار داشت: سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله حاوی نکات مهم و کلیدی بود، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنان خود به شکست ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان فلسطینی در غزه اشاره داشت و آن را پیروزی بزرگ خواند همچنین از مقاومت مردم دلیر غزه تقدیر کردند.

وی افزود: سید حسن نصرالله در ادامه بیانات خود اعلام کرد که یک روز پس از عملیات طوفان الاقصی رزمندگان حزب الله برای کاهش فشار نظامی از غزه وارد عمل شدند تا شرایطی فراهم شود که یک سوم ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با حزب الله درگیر شود و رزمندگان حماس نیروهای خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی متمرکز کنند.

هانی زاده با اشاره به اخطار دبیر کل حزب الله لبنان به آمریکا برای ورود رسمی به جنگ، ادامه داد: سید حسن نصرالله همچنین به آمریکا اخطار داد که اگر ورود رسمی به جنگ داشته باشد، حزب الله دست بسته نخواهد ماند و گزینه های زیادی در اختیار دارد.

معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه دبیر کل حزب الله لبنان آمادگی رزمندگان محور مقاومت را برای کمک به ملت مظلوم فلسطین و اهالی غزه اعلام داشتند، ابراز داشت: ایشان از همه رهبران کشورهای اسلامی و عربی خواست تا به یاری مردم غزه بشتابند.

وی گفت: اکنون در حوزه میدانی ابتکار عمل و پیروزی در دست رزمندگان حماس و جهاد اسلامی است، ارتش رژیم صهیونیستی درطول هفته های اخیر دو مرتبه به منظور پیشروی در شمال غزه حمله کرد اما هربار شکست خورد،  افزون بر آن تعداد تلفات ارتش رژیم صهیونسیتی بسیار بالاست اما با توجه به اینکه این رژیم منحوس در پرتو سکوت جامعه جهانی هزاران بار تاکنون شهر غزه را بمباران کرد، به نظر می رسد شرایط دشواری برای مردم غزه از نظر انسانی پیش خواهد آمد.

هانی زاده در پایان با اشاره به پیشنهاد اخیر وزیر میراث باستانی رژیم صهیونیستی درخصوص استفاده از بمب غیر کلاسیک و هسته ‌ای علیه مردم مظلوم غزه خاطر نشان کرد: وزیر افراطی میراث باستانی رژیم غاصب صهیونیستی پیشنهاد کرد که غزه باید به طور کلی از صحنه جغرافیایی حذف شود، این هشدار جدی برای جامعه جهانی است و احتمال می رود که در آینده رژیم صهیونیستی دست به جنایات دیگری بزند و بخواهد از رهگذر بمباران غزه فاجعه انسانی برای کشورهای اسلامی و عربی به وجود آورد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا