برگزیده هاجبهه مقاومتخوزستان

مردم و مسئولین در حمایت از وعده صادق در دفاع از کشور یکصدا هستند

سید محسن موسوی زاده، منتخب مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با ندای رسا

به گزارش ندای رسا ، سید محسن موسوی زاده، منتخب مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با ندای رسا، بیان داشت: عملیات وعده صادق همان گونه که از نام آن پیداست، پیام و هشداری صادقانه است، وعده ای که رهبر معظم انقلاب دادند به دست نیروهای جان برکف نظامی در پاسخ به جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه، عملی شد.
وی گفت: رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه بزرگی شد و تاوان این اشتباه را پس داد، این رژیم توسط فرزندان غیور این مملکت از سپاه پاسداران به خوبی تنبیه شد، بازتاب این عکس العمل نیز در سراسر جهان گسترده بود، پس از این پاسخ اغلب کشورها اذعان کرده که این اقدام حق مشروع ایران است.

موسوی زاده افزود: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، دوران بزن در رو تمام شده و همه کشورها به قدرت ایران اذعان دارند، هیچ تجاوزی بی پاسخ نمی ماند، هر کشور یا رژیمی با هر توانی اگر به خاک ما تجاوز کند در کوتاه مدت پاسخ خود را دریافت خواهد کرد، ایران کشور تجاوزگری نیست اما به تجاوزگری ها در هر سطح و میزانی پاسخ قاطع و مقتدرانه می دهد.

منتخب مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی وعده صادق را حرکتی درست توصیف و عنوان کرد: این عملیات دل مومنان را شاد کرد، این شادی نه تنها در داخل کشور بلکه در اغلب کشورهای اسلامی و غیر اسلامی و حامیان انقلاب و جبهه مقاومت نیز احساس می شد.
وی در ادامه اظهارداشت: برای همگان ثابت شد که فرمایشات رهبر معظم انقلاب و کلام سید حسن نصرالله مبنی بر سست بودن رژیم صهیونیستی همچون خانه عنکبوت، تفسیری صحیح است.

موسوی زاده افزود: گنبد آهنین رژیم اشغالگر در مقابل موشک ها و پهپادهای ما توان فعالیت نداشت و سیستم دفاعی آن ها شکست خورد، اهدافی که مورد نظر بود تخریب و هیچ کشوری با هیچ قدرتی نتوانست مانع این کار شود، رژیم اشغالگر نیز جرأت پاسخگویی ندارد، و اگر هم دوباره دچار اشتباه محاسباتی شده و در صدد اقدامی باشد باید بداند که طی چند ثانیه پاسخ قدرتمندانه تری دریافت خواهد کرد، این نشان از قدرت بازدارندگی ما است.

شبکه جهانی الاهواز در ادامه سیاست جهاد تبیین ارزشمندانه عمل می کند

منتخب مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت های رسانه ها در پوشش وقایع و اطلاع رسانی به مردم اظهارداشت: شبکه جهانی الاهواز در استمرار پیشقدمی در پوشش لحظه به لحظه وقایع و خبرها یه عنوان یک رسانه جهانی ارزشمندانه عمل کرده و جا دارد از حمایت های فقیه بزرگوار آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام پیمان علی نژاد از این رسانه و هدایت آن در جهت خدمت به مردم قدردانی کنیم، در دوره اخیر این رسانه موفق شد تا به صورت گسترده برنامه های خود را به پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی اختصاص داده و با پخش برنامه های زنده همگام با این اقدام ملی و انعکاس پیامدهای اثرات جهانی بپردازد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا