اندیشه

طوفان الاقصی پیچیده‌ترین عملیات جبهه مقاومت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان طوفان الاقصی را پیچیده‌ترین عملیات و پیروزی برای جبهه مقاومت دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ندای رسا، نشست بصیرتی و سیاسی ویژه دانشجویان دانشگاه تربیت معلم امام جعفر صادق (ع) شهرستان بهبهان با سخنرانی حجت الاسلام رستگار با موضوع آخرین بررسی مسائل منطقه و فلسطین به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان در این نشست طوفان الاقصی را پیچیده‌ترین و اطلاعاتی‌ترین عملیات همانند والفجر ۸ دانست و گفت: این عملیات شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی میباشد که به برای پایان رساندن این رژیم توسط جوانان جبهه مقاومت کلید خورده است.

وی در ادامه افزود : رژیم غاصب صهیونیستی غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده و با کشتار زنان و کودکان و سالخوردگان، همواره نسل کشی نموده است، اما این سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری به سرکردگی آمریکا، نه تنها سکوت می‌کنند بلکه به این رژیم کودک کش نیز کمک می‌کنند.

حجت الاسلام رستگار در پایان تصریح کرد: اتاق جنگ رژیم صهیونیستی امروز به دست آمریکا جنایت کار است و این رژیم دچار ضعف و ناتوانی شده است و به زودی به دست جوانان جبهه مقاومت از هم پاشیده خواهد شد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا