جبهه مقاومت

سردار پاکپور: با تمام وجود از امنیت و آسایش مردم عزیزمان دفاع می‌ کنیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از تیپ زرهی حضرت حجت (عج) در اهواز گفت: افتخار ما این است که مدافع مرز‌های میهن اسلامی‌ مان هستیم و با تمام وجود از امنیت و آسایش مردم عزیزمان دفاع می‌ کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ندای رسا، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تیپ زرهی حضرت حجت (عج) در اهواز بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: باید در خط مرزی هوشیاری بسیار بالایی داشته باشیم تا مردم شریف ما در امنیت و آسایش باشند.

سردار پاکپور افزود: افتخار ما این است که مدافع مرز‌های میهن اسلامی‌ مان هستیم و با تمام وجود از امنیت و آسایش مردم عزیزمان دفاع می‌ کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: عزیزان سرباز آینده سازان میهن اسلامی هستند و ضرورت دارد در طول خدمت سربازی فرماندهان پیگیر حل مشکل آن ‌ها باشند. در ماموریت ‌های محوله اقدامات ایمنی و تامینی را مدنظر داشته باشند تا از حوادث احتمالی پیشگیری و جلوگیری شود.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا