برگزیده هاسیاسی

دو ملت ایران و عراق در سایه ولایت، جبهه واحدی علیه اسرائیل غاصب تشکیل دادند

ندای رسا، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با اشاره به حضور گسترده نخبگان و سران عشایر جنوب عراق در این مراسم گفت؛ رابطه دو ملت ایران و عراق رابطه مستحکمی بوده و امروز این دو کشور و ملت برادرانه در کنار هم ایستاده و جبهه واحدی علیه اسرائیل غاصب ایجاد کرده اند.

سردار شاهوارپور افزود؛ در این روز یاد امام امت (ره ) و واقعه ۱۵ خرداد سالروز نهضت انقلاب اسلامی را گرامی می داریم، مردم خوزستان و به ویژه خرمشهر همانند همیشه ارادت خود نسبت به شخصیت های ارزشمند انقلاب، امام امت (ره )، رئیس جمهور شهید و همراهانشان را نشان داده اند.

وی گفت: بیش از هزار نفر از شخصیت ها، سران عشایر، مسئولین و نخبگان عراقی در این مراسم میهمان ما هستند و احساسات خود را نسبت به مردم، رهبر معظم انقلاب، شهید والامقام آیت الله رئیسی و ارزش های انقلاب اسلامی بیان کردند.

وی ابراز داشت: صمیمانه از مردم شریف عراق که همواره در کنار همدیگر در جبهه مقاومت با حضور سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بودند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی عنوان کرد: جا دارد در این جا اژ میهمان نوازی های گرم مردم عراق در ایام اربعین حسینی نیز تقدیر کنیم، انتظار می رود امسال هم مانند سال های گذشته این استقبال ادامه داشته باشد، مردم ایران عاشق و دلداده اباعبدالله الحسین (ع) هستند و در مراسم اربعین به صورت پرشور شرکت خواهند کرد این وحدت و همدلی در سایه امامت و ولایت مستمر است و امیدواریم دو کشور در سایه آرامش و امنیت به پیش بروند.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا