برگزیده هاجبهه مقاومتخوزستان

با همه توان از ملت مظلوم یمن حمایت می کنیم

حضرت آیت الله موسوی جزایری در دیدار با سفیر یمن در ایران گفت

به گزارش ندای رسا، حضرت آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه های علمیه خوزستان در دیدار با سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: با همه توان به حمایت از مردم مظلوم یمن ادامه می دهیم، مردم ایران به ویژه خوزستان در طول سال های گذشته نشان دادند که در دفاع و حمایت از مقاومت پیشتاز هستند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: امیداوریم که حمایت های ما مورد قبول خداوند و مجاهدان قرار گرفته باشد، همچنین امیداوریم که همکاری بین ایران و عربستان منجر به رفاه حال مردم یمن و رفع بسیاری از مشکلات شود.

ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در جمهور اسلامی ایران:

شبکه جهانی الاهواز سهم بزرگی در به نمایش گذاشتن مظلومیت مردم یمن دارد

ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حضرت ایت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به نقش مهم شبکه جهانی به عنوان یک شبکه ملتزم شیعی گفت: این رسانه سهم بزرگی در به نمایش گذاشتن مظلومیت مردم یمن دارد.

وی گفت: شبکه جهانی الاهواز در طول سال های گذشته در کنار مردم یمن و مبارزه به حق آن ها علیه استکبار جهانی بود، این رسانه به صورت مستمر سخنرانی های سید عبدالملک حوثی، رهبر انصار الله یمن، راهپیمایی های مردم یمن را پخش می کرد و جلوه های از شجاعت مردم یمن را بر روی آنتن می برد.

الدلیمی عنوان کرد: در طول دوره گذشته سردار شهید سلیمانی حلقه وصل میان دو ملت ایران و یمن بود، مشارکت جهادی ایشان در عرصه های گوناگون سیاسی، نظامی، رسانه ای و اجتماعی فراموش شدنی نیست.

الدیملی با اشاره به دستاوردهای مهم حضرت ایت الله موسوی جزایری بیان داشت: دروس عربی حضرتعالی در یمن مورد توجه طلاب قرار دارد، مردم اهواز به ویژه بیت موسوی جزایری نزد مردم یمن جایگاه بزرگی دارند، ملت ایران به ویژه مردم این منطقه نشان دادند که در روزهای سخت، همراه و دوست همیشگی ما هستند، امیداواریم در زمان حضور در این استان با سران عشایر، شعرا و نخبگان خوزستانی دیدار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسیر جهاد مسیری بسیارسخت و طولانی است، خداوند در قرآن کریم به مومنان دستور داده که در راه خدا پیکار کنند، ملت یمن در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین در کنار آن ها ایستاده است، این یکی از افتخارات مردم یمن است، امریکا و همه کشورهای غربی در جبهه مقابل ما هستند آن ها گمان می کردند که یمن در این جنگ سکوت خواهد کرد اما سکوت و ترس از ویژگی های اهل یمن نیست، هیچ منکری بالاتر از اسرائیل نیست، ما در جنگ با غرب و رژیم صهیونسیتی قصد تقرب به خداوند را داریم، این عمل ادای واجب است.

سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی بیان داشت، بسیاری از کشورها از جمله عربستان باید از این پاسخ درس عبرت گرفته و از تکیه به غرب به ویژه امریکا و رژیم جعلی اسرائیل در منطقه خودداری کنند، عربستان هنوز تردید دارد که در کدام جهت قرار بگیرد، این تردید باید پایان بپذیرد، همه کشورها گمان می کردند که ایران پس از سال های طولانی از تحریم ها ضعیف شده است اما به یاری خدا این توهم شکسته شد و این کشور نشان داد از گذشته قوی تر شده است.

گفتنی است در این دیدار سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران نسخه ای از کتاب قرآن به خط امام علی (ع) و تعدادی کتب تفسیر قرآن را به حضرت آیت الله جزایری اهدا کرد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا